Hustle like you broke, TDE got the recipe.

środa, 10 grudnia 2014

Reebok przedstawia Kendrick Lamar - I am



Pamiętacie kampanię reklamową Reeboka sprzed kilku lat z hasłem "i am what i am"? Nie wiem czy obecna kampania z udziałem Kendricka Lamara to świadome nawiązanie do tamtej, ale to pierwsze co mi się skojarzyło gdy obejrzałem powyższe wideo. W pierwszym momencie chciałem napisać reklamę, ale byłoby to krzywdzące w stosunku do tego filmiku, bo to znacznie więcej niż tylko reklama Reeboka. Oczywiście ma to na celu promowanie marki, jednak niesie za sobą przy okazji przekaz, treść do młodych ludzi. Kampania ma inspirować ich i pokazać, że można się wyrwać z osiedla. Ten krótki klip został wyreżyserowany przez Anthony'ego Mandlera i nakręcony w dzielnicy Compton, w miejscach ważnych dla K.Dota, który recytuje w nich odę do swojego osiedla pt. I am. W przyszłym roku dostaniemy również limitowaną edycję butów z serii Ventilator stworzonych we współpracy z Lamarem, a oto co raper ma do powiedzenia o tej współpracy:
Reebok od dawna pomaga dzieciakom w społeczności, rozumiejąc, że ich potencjał jest nieograniczony. Widziałem co ta marka robi i chciałem być tego częścią, a nawet rozbudować to. Po prostu. Dzieciaki, które słuchają mojej muzyki, szukają inspiracji. To ważne bym kontynuował ten przekaz we wszystkim co reprezentuję.
W rozwinięciu możecie przeczytać również krótki wywiad Kendrickiem.

Jak długo jesteś fanem Reebok Classic?
Kendrick: Od szkoły średniej, mniej więcej od 7. klasy. Buty stały się popularne kiedy Cash Money Records zawojowało sceną. Każdy chciał nosić "Tee Bo's and Ree's" jak Hot Boys. Biała koszulka, jeansy Jabo i Reeboki.

Jakie były Twoje ulubione buty z serii Reebok Classic kiedy dorastałeś?
Człowieku, muszę powiedzieć, że Classic Leather oczywiście.

Co jest takiego w marce z czym się najbardziej identyfikujesz? Co marka dla Ciebie znaczy?
Identyfikuje się z oryginalnością i z marką która identyfikuje się z kulturą w społeczności, oraz z moimi wspomnieniami z noszenia ich w szkole średniej. Chodzi tylko o to.


Wideo zapowiadające Twoją współpracę z Reebokiem skupia się na inspirowaniu. Powiedz nam, dlaczego inspirowanie innych jest dla Ciebie tak ważne?
Dzieciaki, które słuchają mojej muzyki, szukają inspiracji. To ważne bym kontynuował ten przekaz we wszystkim co reprezentuję.

Co, według Ciebie, sprawia, że utwór staje się klasyczny?
To jak się czuję gdy go słucham. Bębny, czy sprawiają, że coś czuję, czy melodia wprowadza mnie w stan, w którym mogę powiedzieć i napisać cokolwiek. Wszystko sprowadza się do przeczucia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz